Hieronder de linken naar de foto albums en video's.

Zondag 15 januari 2023 hadden we een mooi concert voor Arnold Wensink zijn afscheid als dirigent het was een mooie geslaagde middag met een grote opkomst. Arnold is 20 jaar dirigent geweest van De Hoop. ( Foto's gemaakt door Christ Mous )

Afgelopen zondag 7 mei 2022 hebben we na twee jaar weer een mooi concert gehad, Peter Clarijs en Conny Kuijlen twee trouwe muzikanten zijn gehuldigd ze waren voor de coronatijd 50 jaar lid en muzikant dus dit jaar 52 jaar, de huldiging moest helaas uitgesteld worden maar wat in het vat zit verzuurt niet.

18 januari 2020, nieuwjaarsconcert bij De Hoop weer een prachtig concert en ook weer een bijzondere jubilaris dit keer namelijk Gerard vd Poel oud dirigent van De Hoop en 75 jaar lid van de vereniging. ( foto's zijn gemaakt door Christ Mous )

23 september het was weer feest bij De Hoop 6 jubilarissen werden in het zonnetje gezet, Marion vd Bergh, Peter vd Poel, John vd Poel, Fred vd Bergh zij zijn 50 jaar lid en dan nog twee 65 jarige leden ook nog blazend Piet Bastiaanse en Louis Bastiaanse het was een prachtige muziekmiddag. ook Gerard vd Poel en Jo vd Eijnden rustende leden 75 jaar lid kwamen ter sprake. ( foto's gemaakt door Christ Mous )

Op 2 juli 2018 vierden we het 50 jarig huwelijk van Piet en Ria bastiaanse

Afrondingsconcert van muziek met een staartje.

Nieuwjaarsconcert januari 2018 was weer zeer geslaagd ook met de jonge blokfluiters een lust om te horen.

Adolphine processie juni 2017 ( foto's Adrie vd Eijnden)

Inhalen wandelvierdaagse juni 2017 ( foto's Ludovicus v Oevelen)

Abdijconcert juni 2017

Nieuwjaarsconcert 15 januari 2017( Foto's Hans Paardekam en Femke Posthuma ) met als 25 jarige jubilaris Marloes Elst - Verbrugge. Er kwamen mooie reacties over het concert dus weer zeer geslaagd.

Huwelijk van Niels en Yvonne Kil-Verschuuren ( Foto's gemaakt door Christ Mous )

Adolphine processie 2016 ( Foto's Jan v. Oevelen )

Avondvierdaagse 2016.

Het abdijconcert 12 juni 2016 was een goed geslaagd concert met Muziekvereniging De Hoop en het accordeon orkest Fravino het was een leuke middag. Onderaan de video.

Een mooi Nieuwjaarsconcert 10 januari 2016 met goede solisten en twee 70 jarige jubilarissen, Gerard v d Poel en Jo vd Eijnden.

Het was een mooie geslaagde muzikale middag in zaal de Vrede tijdens de kerstmarkt.
"echt Ostrechts"
Foto' s zijn gemaakt door Carla v. d. Eijnden

Concert bij Mariahove, foto's zijn gemaakt door Jan van Oevelen

Muziek met een staartje
Abdijconcert 12 juni 2016
Koningsdag 2015
Duoconcert maart 2012 videofilm gemaakt door Jullie Maas
Ossekoppe in Braunenberg 2015 was weer zeer geslaagd, film gemaakt door Kees Goossens.