Muziekvereniging De Hoop

Voorheen "Fanfare De Hoop", opgericht op 26 januari 1874.
Harmonie geworden sinds 1989 onder de naam "Muziekvereniging De Hoop" ze spelen nu in de 3de divisie.

* 1973, afdeling Uitmuntendheid
* 1973, Nederlands Kampioen in Delft
* 1975, Ere afdeling
* 1977, Superieure afdeling
* 1989, van Fanfare naar Harmonie

Onderscheiden met de Koninklijke Erepenning

Beste leden,

Je kijkt er maanden naar uit, het vergt veel voorbereiding en dan is het evenement daar. En wat kunnen we trots zijn met zijn allen. Het concert van de Marinierskapel was een schot in de roos.

Het begon met de kaartverkoop, in no-time uitverkocht. De voorbereiding, het opbouwen, de betrokkenheid van de leden, het opruimen en door velen geroemde perfecte organisatie. De vele complimenten achteraf. Het eten voor de kapel en crew was top, het orkest was top, de uitvoering, wat hebben we van alles genoten. En als kers op de taart de Koninklijke waardering in de vorm van de Koninklijke erepenning, uitgereikt aan ons jongste lid, Carlijn Mulders.

Muziekvereniging De Hoop heeft zich van zijn beste kant laten zien. Ik denk dat velen met veel bewondering naar ons hebben gekeken. Zoveel complimenten !

Het bestuur en zeker ook de voorzitter, is ontzettend trots op deze mooie vereniging. Iedereen van harte gefeliciteerd met dit huzarenstukje ! Dit wordt bijgezet in de rijke historie van onze vereniging, iets om niet zomaar te vergeten.

Namens Bestuur,

Voorzitter Muziekvereniging De Hoop

Voorzitter & PR:
Secretaris:
Hans Paardekam
Penningmeester:
Willem Bogers
Leerlingenzaken:
Vacature

Uniformen

De harmonie repeteert op dinsdagavond van 20.00
tot omstreeks 22.15 uur in de Harmoniezaal in Ossendrecht. Loop gerust binnen om te komen kijken en luisteren, of neem contact op met de voorzitter of secretaris voor meer informatie